söndag..

jag tror att jag har blivit jävligt harig när det gäller skräckfilmer..
jag menar, förut kunde jag sitta själv i mörkret och kolla på en film, men nu..
nej, det går verkligen inte.. haha..
kollade på silent hill med brorsan igår.. fett läskigt..
bättre blev det ju inte av att pappa stog pch smög i trappen och skulle skrämmas..
jag är nämligen rädd för trappen sen jag var liten.. speciellt när det är jättemörkt runt omkring..

idag har jag vart duktig tycker jag..
vart och simmat och badat med mina undebrara kusiner..
härligt värre, men oj vad trött jag är.. både i huvet och kroppen..
nu är det träning på hög nivå som gäller till sommaren..
annars kommer jag snart dö.. tror jag..

kan inte emelie sluta spela match?
jag vill ju prata med henne..
ska ju snart iväg och mysa med mitt vita goda vin...
mumma.. längtar faktiskt..
men bli full på en söndag.. tja.. varför inte..
har ju ändå lov en vecka.. så whatever..
nej, det ska bli trevligt, jag måste komma ut lite..

längtar.. snart är slutet av mars här hoppas jag..
då kommer det bli kalas mys..
oj.. och sen är det då inte långt kvar tills studenten..
kommer bli härligt.. sen är det verkligen sommar..

oj, nu har jag verkligen fått in det där med att skriva igen..
känns bra.. för den där idétorkan var inge vidare..
nehepp..
nu är det snart ett telefonsamtal på G.

Vi hörs!

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Boris

Du, din apelsinsköterska.
Du gillar punkter va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback