Time after time..

YES!
nu är skolan igång igen och vi känner oss lika pigga och glada som alltid..
vet inte om jag riktigt kan hålla med om det där själv..
men nu är allt igång igen som det ska vara..
men jag får dåligt samvete för att dagarna bara går fort och vad gör jag?
det där körkortet är inte att leka med.. och de kommer inte att bli som jag tänkt mig tror jag..



Dagens fundering:
Varje dag är du bara fem mil bort..
och på kvällen blir dessa fem mil till sjutton..
vet inte alls vad jag tycker och tänker..
men det får väl tiden utvisa..
just nu sitter jag och snurrar på stolen och väntar på ett litet ljud från min telefon..
men det kommer inget så jag får nog ge upp snart..


dagarna går och jag blir inte klok på någonting..
allt känns bara dimmigt..
nej.. nu måste den lilla hemma-frun i mig ut..
ner till tvättstugan..
dags för lite rena kläder...

Vi Hörs!

Nathalie ♥
Jag kom emellan när allt var som mest kaotiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback