uppe bland träden..

Oj, vilken helg..

Den har vart kort men ändå lång..
hur nu detta kommer sig vet jag inte..

men fredag gjorde jag ingenting..
vilket i och för sig vad skönt och väldigt dumt, för jag har nog omedvetet ganska mycket att göra..
igår var det västerås, ikea och bärgning..
tyckte det var ganska kul då, men just nu tycker jag synd om mamma, och bilen.
hoppas på att det inte blir något som kostar massor..
sen blev det ju självklart schlagern också..
idag har det mest vart chill bill, städade lite också..

men på tal om annat...
vad har hänt med mig?
jag pratar mer än jag borde med mamma nu..
varför är det så?
varför säger jag saker till henne för som jag för två månader sen inte alls skulle sagt?
jag har nog slagit i huvet... eller vad är detta?

nej, usch..
nu ska jag fundera på livet, om jag helt enkelt ska ge upp..
känner mig ganska besegrad.. fast jag har ju inte ens tävlat..
jag vill nog bara ha uppmärksamhet och veta att någon tycker om mig..
tror det mesta ligger där...


"glöm vem jag var, jag finns inte mer"

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback