we don't know where we came from..

När ögonen känns grusiga och huvet tugnt som sten..
är det då man ska sova?

jag har vart ganska duktig idag..
tvättat har jag gjort..
vattnat blommorna..
lagat mat..
städat mitt rum.. (wööw)
plockat undan allmänt..

jag har fantamig blivit en liten hemmafru..
känns ganska bra ändå, med tanke på vad jag har vart under tiden..
en padda? en elefant? i alla fall någonting som inte alls tänker på såna saker..
men det är skönt att allt är i sin ordning nu i alla fall..

jag har idag också lyckats träffa emelie, vilket var ett tag sen..
saknar faktiskt te studen..
tycker den borde komma snart..
blir väl kanske nästa vecka..
då blir det i alla fall en mysig matstund och kanske en fika hos cilan.
det visar sig.. men jag längtar..

vad blir det imorn då?
simma med kusinerna hoppas jag på..
men man vet aldrig..
sen söndag blir det mys med vitt vin hos albin..
ska bli trevligt tycker jag..
för en gångs skull är jag positiv till något jag inte brukar tycka om..
det är bra.. jag kanske börjar bli mänsklig?
vad vet jag..

oj vad jag skriver idag..
men nu går det bra att skriva..

sängen skriker efter en kompis...
ska bara harva runt lite i munnen med en platsgrej och lite klet först..

vi ses någon dag hoppas jag!

Nathalie ♥

Time to say goodbye Betty..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback