What ever you do..

Jag blir rent ut sagt jävligt tokig på allt detta snöande..
och självklart snöar det som mest när jag är hemma själv..
nog för att det kan vara ganska avslappnande att vara ut i snön..
men inte när man måste skotta sig fram vart man än ska..
snälla, jag ber att få lite sol och värme till planeten..
jag vill!


annars då?
snart filmtajm med klassen..
mysigt värre..
Lite the och en bra film sådär på tisdagar..
det är väldigt mysigt måste jag säga..

livet knallar på som vanligt..
tankarna gnager på och mina funderingar blir starkare..
känner mig stolt över vad jag åstadkommit och vad jag ska åstakomma...
och jag vet att detta kommer få ett bra slut.. någongång.. om kanske 50 år..

haha..
nej, nu känner jag mig på väldigt bushumör..
så vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback