2007

Ett Gott Nytt Jävla År till er Alla!

Ännu ett nytt år är på ingång och vad ska det bli av det här då?
Jag vet faktiskt inte alls vad detta ska innebära..

En sak vet jag i alla fall..
eller ganska många saker..
För det första så var jag på 100 års kalas idag...
Lite speciellt måste jag väl påstå..

Sen vet jag att jag har umgåtts med världens bästa i ett halvår..

Sen hoppas jag på att sommaren kommer att bli den bästa av alla..
För det första är det studenten, balen, och ett bra jobb.
Sen blir det en sista minuten till hösten hoppas jag.
Inte så tokigt..

Nehepp..

Men att önska ett Gott Nytt År är meningen med detta inlägg..
Istället för mitt svammel..

Aja..
Tja på er!

Nathalie ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback