Andersson på höjden..

Kallt som fan idag..

Är fett taggad till lördag...
Har ju en special, special biljett..
Haha, vet dock inte om jag kommer att använda den fullt ut..
ska nog ta och fundera på det.
men en nästan gratis sovplats är väl inte så tokigt om man tänker efter..
nog för att jag har en egen hemma...
men som sagt, jag ska fundera på det.

annars då?
nja.. ingenting händer..
funderar på att checka upp ekonomin lite till helgen..
på topp är nog det sista den ligger..

har lite dåligt samvete, skulle ju till hasses idag hade jag tänkt...
men jag hade annat skojjens för mig..
fick se emelie åla på golvet för ett sendrag på insidan av låret..
den du!


tjarå.

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

det gjorde jätte ont

2007-01-22 @ 23:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback