Arg kan man bli på mycket..

Jag tror jag blir trött på allt..
Jag ska nog gå och lägga mig nu..

Efter att ha skrivit en kanonbra analys så försvinner allt..
eller ja, de gjorde det ju inte..
Det blev bara såndär underbara tecken av allt..
Jag ska nog inte hålla på längre..


Fika med emelie idag..
Snart en Etuna+Mat+Bio hoppas jag.
Skönt att du förklarade saker och ting för mig idag..
Kändes bra.. Nog för att jag redan hade insett det, men det är alltid bra att få höra det från någon annan.


Äsch, nu är det sängen som gäller.
Lite mat i magen först så.

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

hoppas attd u fick ut något vettilgt av vad vi pratade om. Ja det vore trevligt men en utlandsresa tycker jag verkligen att du ska tänka över komma bort lite. Jag trro att vi skulle ha skit kul:) kram gumsen

2007-01-11 @ 23:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback