Bara rent svammel..

Vad tänker jag med egentligen?
Är det arslet eller?
Ibland undrar jag nästan vad det är..

Dessutom tänker jag för mycket just nu också..
Kan ju inte sova på nätterna för att jag vaknar och tänker och somnar om, vaknar och tänker..
Det är fan i mig inte lätt att heta Nathalie just nu.

Längtar fan tills allt är över.
Tills jag sitter där på en solig strand med en drink i handen och bara är glad hela tiden.
Jag blev dock lite glad igår..
Fast, jag har mig själv att skylla för det..
Men det ska nog bli bra..
Men helgen blir det nog ingenting av just nu..
Fick mig en tankeställare inatt och tänkte att det kanske inte vore så bra att göra som jag tänkt..

Nja, jag vet inte..
Samtidigt som jag vill så vill jag inte..
Dessutom hade jag ju bestämt mig för att jag absolut inte ville..
Men det var innan nyårsafton och då ändrades allt..
jaa.. jag säger då det..
Det är inte lätt att välja hur man ska göra.
Jag slits mellan två världar.. kanske är de fler?

Fick ett trevligt samtal igår kväll..
Brors kompanjon trodde att han kunde skrämma mig men jag hade hans nummer i telefon så det sket sig. Ett misslyckat försök helt enkelt.
Men han sa att jag skulle be marcus dra åt helvete eftersom att jag var så söt och kunde få någon mycket bättre.. Men nu är saken den att jag inte vill göra det.
För att han har inte gjort mig någonting illa..
Bara de små orden att det är slut, men det behöver väl inte betyda att vi aldrig kommer att se varann igen och att vi aldrig kommer att prata.. Därför blir jag lite sur på folk som yttrar sig och säger att han är ett svin och allt möjligt som jag fått höra.
Det tycker i alla fall inte jag att han är..
Så det så!

Men jahaja..
Just nu vill jag bara gå hem och sova.
Det är kallt, jag fryser, jag vill inte göra någonting och jag är trött på det mesta just nu.
Gud så skönt och dra det stora täcket över kroppen och bara gosa ner sig..
Det är alltid varmt, gosigt och skönt i min säng ska ni veta..

Usch ja..
Jag är nog ganska bra på att skriva mycket..
Just nu har jag lite sådär att jag måste skriva av mig bara..
Satt och pratade med Martin igår..
Hjälpte honom med religionen, eller ja.. det hoppas jag att jag gjorde..
det blev mycket skitsnack också, för jag var trött..
Men han fick reda på en hel del som han inte visste förut..
Det är tur att jag vet så mycket..
Vad skulle världen göra utan mig?

Jahaa, nehe..
Kanske ska man göra någonting annat just nu.

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback