Det vet vi nog från förr..

Är det nu den så kallade vintern har kommit?
det snöar i alla fall himla mycket.

Och i morse var det halt som tusan..
smartarslet Nathalie tar på sig ett par converse och knallar iväg..
Då får man ju kanske skylla sig själv..
Jag ramlade aldrig i alla fall..
men jag åkte på fötterna hela vägen till skolan.


Gud så skönt det är just nu..
Psykologin är klar.. Men hon kommer säkert säga att jag gjort fel..
men jag har gjort som hon sa, nästan..
jag förstog inte allt.. så då gör jag som jag tycker...
Nu är det dags att dra igång projektarbetet lite också..
Usch, jag får dåligt samvete.. nästan.

de va något mer..
Men jag kommer inte alls ihåg vad det var..
så skit samma..
Jag är glad i alla fall..
trots de knappa sex timmarna jag fick sova inatt..
Hatar min nya dygnsrytm,.
Dessutom är jag hungrig.. usch

nej, ha det bra.


Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

vi kanske borde sova ihop...min rytm är inte heller den bästa och inte fan kan man runka sig trött heller:) haha

2007-01-11 @ 23:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback