En andersson - En vanlig dag

Första dagen idag då..
Vad säger vi om den?
Jovars, fick ett VG bara sådär så jag är ganska nöjd med dagen.
Känner mig lite stolt i alla fall.

Funderar över helgen..
Vill jag verkligen det här?
Tror jag får ta en sväng med Emelie och klura på om det verkligen är rätt..

Usch, jag känner mig som en konstig filur..
Jag gör saker som jag kanske inte borde..
och nu har mitt ben somnat också.. usch.
måste jag alltid ha hemska baktankar med allt jag gör?
tror nästan att det tillhör mig..

Nu ska jag göra två efterlysningar också:
Nummer ett:
Någon Elin har skrivit hej till mig.
tragiskt nog känner jag många elin så jag vet inte vem av de det är..

Nummer två:
Någon har kommenterat att den första bilden var finast på mig..
Misstänker vem det är men jag vill veta..
det är alltid spännande..

Måste också säga att jaa..
jag vet inte faktiskt..

Aja..
Tjingeling

Nathalie ♥



Grymt bra skrivet.
Precis såhär känns det.. nästan
läs:
http://blogg.passagen.se/ensamarintestark/?anchor=ur_min_bok_dagbok_med

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej gums! Du jag kan ringa dig när jagkommer hem från Örebro. Måste köra pappa till sjukhuset där.. Men jag ringer senare. Pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback