En dag, en måndag.

Måndag, en helt vanlig måndag..
Nästan..
Förutom att jag var tvungen att vakna tidigare än vanligt, fick pina mig igenom första lektionen, tröttnade på den andra lektionen så har de vart en bra dag.

Fick trevliga sms en stund här på förmiddagskvisten, tagit tag i mig själv och ska kila iväg och fixa körkortsteorin (bra Nathalie).
Dessutom ska jag när jag kommer hem inte röra ett finger, eftersom att hela residenset ligger i mina händer ikväll. Så de blir chilla loss.. Men man vet aldrig..


Usch, Emelie, de är fan inte lätt att runka sig trött.. för man blir aldrig trött..
Härmed har jag just nu erkännt att jag har sömnproblem.
Fattar inte vad som har hänt med mig, men de ska säkert vara så..
Jag vet inte..

En kisspaus och sen kila till syon kanske vore något.
Efter de kanske man skulle ta och kila iväg till Hasse..
Jag ska bli då duktig hade jag tänkt..
Vilket jag kommer att bli också..


Men usch, årets ekonomi har ju inte startat på den goda sidan..
Nej nej, snarare tvärtom..
jag vill så mycket, men de blir inte så mycket..
jaja, jag ska nog lösa det..
men jag längtar till party party, fett taggad!
det måste vara en sjukdom.
Nej, de ska bli kul faktiskt..

Knappa iväg ett sms nu?
Tja.. varför inte..

Vi hörs la då!
Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback