En dag som alla andra..

Jahaja..
Nu är det snart dags för skolan igen då..

Hur har då detta, det sista jullovet för mitt liv varit?
Jodå, det var väl helt okej till en början, vilket urartade till att jag nu sitter här själv..
Men grejen är den att det känns både bra och dåligt med det hela.. Vet inte alls hur man ska förklara det, men det känns mest konstigt bara..
Men jag tror nog att jag överlever.. eller snarare det gör jag..

Jul och nyår vart lugnt och skönt.. Med familjen och de bästa i min närhet..
Så om det finns det väl inte så mycket att säga...

Igår var det party party..
Så kul har jag inte haft på mycket mycket länge..
och så kul har jag väl aldrig haft med de personerna..
Nej, det vart riktigt lyckat...
Fick ju också träffa nya personer vilka jag hoppas att jag får se igen någon gång.
Nej, skulle kunna göra allt för att vara tillbaka där..

Just nu längtar jag mest till sommaren och allt vad sommaren har att erbjuda..
En härlig student skulle jag väl säga att jag nästan längtar till mest..
Sen kommer nog sommaren att bjuda på ett och annat gott..
Jag väntar med spänning på vad som kommer att hända..

Nehepp..
Har fått lära mig någonting idag..
Mitt smeknamn Nuttis är i mantorp när man får en rejäl "turbotutte" eller vad det kallas på sörmländska..
jag säger då det..

Nu blir det något annat.

Nathalie ♥

"I wanna love you longer"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där! Du hade kul sen på partajet läste jag ;). skönt o höra!
Yess, jag ska tänka på dig och vad du sa, när jag ligger på stranden och solbadar =)I promise ;)

2007-01-07 @ 22:02:46
Postat av: Maria

Hallå där! Du hade kul sen på partajet läste jag ;). skönt o höra!
Yess, jag ska tänka på dig och vad du sa, när jag ligger på stranden och solbadar =)I promise ;)

2007-01-07 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback