Fredag idag va?

Hej och hå vad det snöar nu då.
När jag vaknade imorse kände jag inte alls för att hoppa upp ur sängen.
Men jag gjorde det tillslut, knallade ner till hammarvallen och simmade lite.
Känner mig stolt nu faktiskt..

Det känns lite skumt och lite hit och dit nu..
Jag vet inte vad jag ska tro om någonting längre..
Eller, jo... nästan.. men vissa gånger misstänker jag att man flyr från mig.
Men vad vet jag? Ingenting antar jag..

Helgen är här igen och vad ska jag göra?
plugga, skoj.. nja.. men nödvändigt tror jag..


annars då?
Emelie Franzén, våra små promenader tror jag är nyttiga..
samtalet vi hade igår blev jag påmind av precis när jag kom imorse..
Det är inte klokt vad rätt man kan ha i saker och ting..

Usch, jag måste ta tag i ansökningarna till sommaren också..
Vet inte riktigt om jag orkar, men jag måste verkligen göra det..


Jaja..
Vi hörs la då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback