När kalla nätter sänker sig...

Nu är andersson vaken och på G igen..

Fick en hel del bra förklaringar igår, så det tackar vi för, måste bara tyda de lite bättre...

Måste ju då säga att jag är blev grymt taggad imorse eller ja, precis nyss innan jag skulle stänga dörren hemma.. En superlåt på mobilen och en annan knatar iväg i kylan som inte ens kändes kall..
Men denna superlåt gjorde mig riktigt taggad till lördag, sen rullade det bara på med bra låtar tills jag om till skolan, det är fan inte varje dag man känner så...
Är allmänt glad idag och tippar på att dagen kommer bli helt okej..
Nej, nu hoppas jag att det ska bli lördag så snabbt som möjligt, att det inte är så himlans jädra kallt och sen, självklart att jag och emelie hittar en efterfest. haha..
det kommer vi säkert inte att göra, men då får vi sitta där och glo och ha vår egen..

nej, en taggad brud från flen..
kan det bli bättre än såhär?

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Taggad? ehh ja övertaggad.

Postat av: Maria

Hallå där! =).Ska du till amazon i helgen? du kan ju ringa, om du ska..så kanske jag hänger på,.. om jag får ;)

2007-01-26 @ 18:17:31
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback