Smärtan vann fan över stoltheten..

Denna natten var hemsk.
Jag genomled den med en saknad jag visste att jag förr eller senare skulle känna.

Saknaden innebar att det inte låg någon nära, mycket nära när jag skulle sova
Denna någon skulle bara vara varm och len och ligga bredvid mig och hålla mig sällskap när jag inte kan sova. Som säkert alla förstår så är denna någon någon som jag sedan länge hållt av.
Någon som låg mig närmst om hjärtat. Någon som jag aldrig på något sätt kommer att få tillbaka.

Just tankarna på denna situation gör att denna saknad blev som ett glödande brännsår.
Just tankarna på denna situation gör att nya tankar uppstår om att jag måste ta mig i kragen och låtsas som om ingenting hänt.

Att genomlida denna natt ensam är något jag aldrig tänker göra om.
Nej, bara tankarna på denna natt gör att jag snart bleknar bort.

Nathalie ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ring mig nästa gång jag kan iaf hålla om dig men len vet jag inte om jag är;( pussar

2007-01-23 @ 15:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback