Svammel idag igen..

Ibland önskar man att det kom en såndär dag när allt vill som jag.
en sån dag då allt bara är bra och man svävar på moln.

Jag tror nog att jag är där uppe, men...
jag hänger på molnet och ramlar snart ner.

Men en riktig hollywood kärlek, med riktigt hollywood sex.
Min dag skulle vara fullbordad..
Jag är nog kär i kärleken.. ibland.


nej, jag vet inte vad jag håller på med längre..
för.. nej, de tar vi en annan dag.. men de vore så trevligt..
Men jag bara längtar.. längtar tills de blir party om två veckor..
Nice hoppas jag på. Man måste nästan fylla på kroppen med alkohol ibland och sen klarar man sig ett tag. Är sugen på den 2 februari också..


jag ska bli duktig också hade jag tänkt.
starta med simmningen på riktigt och planera in trafikteorin i schemat..
så snart sitter jag där framför ratten.
Det ska inte bli så tokigt..

Men usch vad jag svammlar..
De är inte klokt.
vart ska detta ta vägen..


Just nu:
Skiva: Lisa Ekdahl - Pärlor av glas
TV-program: Rocky på femman
MSN-konversation: Tore
Känsla: Längtan
Kallt/Varmt: VARMT

nej.. nu kommer jag inte på något mer..
men kanske ska ge mig..
ett sms till, sen ger jag upp..


Nathalie ♥
Nutte Tutte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback