Tjejsnack V. 1

Jul och Nyår

- Vad fick du i julklapp?
Jadu, det var mest filmer och musik konstigt nog.. Brukar alltid få massor med flytta-prylar, men det är väl ingen som vill att jag ska flytta längre eller någonting..
haha, Nej, men det var bara bra grejer jag fick.

- Bästa/sämsta julklappen du fick?
Det är ju tur att ingen av släkten läser här, tror jag..
Det bästa var nog kläderna som jag själv pekat ut som mormor slog in i paket och gav mig. Fast, nja.. den bästa var nog att jag fick träffa min lilla plastkusin för första gången.
Det sämsta är garanterat ett avslutat förhållande, fast ska man ta det materiellt så blir det nog en chokladfondue, har aldrig fattat någonting av det där med fundue.. haha.. fast jag kanske ska ta och sätta fart på den så jag hänger med i svängarna..

- Bästa/sämsta julklappen du gav bort?
Den bästa måste ju helt klart vara en pall jag pysslat ihop själv och gav till min faster, hon började nästan gråta när hon fick höra att jag gjort den.. Så då måste det ha vart en lyckad present...
Den sämsta, jag vet inte.. Kanske en tårtspade till min "farbror" som både firade jul och sin 50-årsdag på julafton.

- Hur firade du nyår?
Jag var faktiskt hemma, med de mest underbara till familjemedlemmar man kan ha..
Käkade grymt god mat och smällde av en hel del raketer..
En lugn nyårsafton helt enkelt.

- Har du något nyårslöfte?
Inte något direkt att "det här är mitt nyårslöfte".. Jag har väl bara påpekat att jag måste ta körkort i år och nu är jag mer taggad än någonsin att göra det.. Jag har också sagt att jag ska ta tag i träningen också.. Kanske skulle kunna ta och behövad så här till sommarsäsongen...

Kommentarer
Postat av: Maria

hallå där! jag håller koll på dig ;)

2007-01-04 @ 19:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback