Tjejsnack V.5

Film

- Senaste film du såg?
Det var för cirka 20 minuter sen och det var "de 39 stegen"..
ganska bra film faktiskt.

- Bästa film du sett?
Jag gillar ju gamla åttiotalsklassiker så, jag måste nog säga "en officer och en gentleman" eller varför inte den underbara "Dirty dancing". "pretty Woman" och Grease går alltid hem. Jag kan nog inte välja vilken som är bäst..

- Sämsta film du sett?
Jadu, vad skulle det kunna vara?
Det måste nog vara Peter Jackssons film "Bad Taste". Den är verkligen überdålig..

- Nämn en film du kan se om och om igen.
Det är väl alla de som ligger under "bästa film du sett" för det finns ingenting bättre, har redan sett de massor med gånger, så varför inte..

- Vilken typ av filmer föredrar du?
Hollywoodkärlek. Riktiga klassiker. Klockrent..
men det funkar ju självklart med action, komedi och allt möjligt..
Jag är en allätare.. det beror på humöret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback