är det långt till framtiden?

jahaja..
en fredagkväll till övers som som spenderas alldeles ensam i ett jätte hus...
önskar bara att jag hade någon som kunde hålla om mig när jag ska sova sedan..

Har mumsat i mig supergod mat och drack vin,
övergick till datorn för att äta chips med dipp och fortsätta dricka vin..
så nu sitter jag här och dricker vin och är överlycklig över att jag syns i filmen Gangster som jag och kusin vitamin var med i som statister. Vi syns till och med flera gånger och på nära håll..
nej, det måste ha vart dagens bästa..

fast något som är dagens bästa är Siwis..
hon är så go så det finns inte..
en dagens ros till henne!


Fan, är så sugen på cigaretter just nu..
rökte som en galning förra helgen..
kanske skulle ta mig hem till mamma och hämta en..
fast det kanske är dumt också..
tror att det är det..
räcker med vinet tror jag...
tänkte köpa ett paket idag...
men nej, jag höll mig...


aja...
kanske en hel vecka i västervik...
någon som är villig att haka på?
ska vara där själv i så fall..
hade väl tänkt att jag skulle locka dit någon men det går inte något vidare..


men men..
kanske ska försöka få med mig någon i sängen snart..
haha.. är verkligen på ikväll.. men jag tror att det är ganska kört om jag känner mig själv rätt..
fett partysugen så snart blir det väl att ta mjölby och ewe med storm, för det vet jag att hon vill..
håller tummarna för dig bruden!

nej, nu ska jag hitta på något annat..
försökte att få tag på niklas, men han ville inte ta och svara..
så vi får väl försöka en gång till..


vi ses!

Nathalie ♥
du, jag, Persbrandt och Bergqvist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback