du är min här och nu..

amazon ikväll..
vad gör jag?
inte fan är jag där..
micke-syd är ju fan där..
varför är jag här?
haha....

nej, hemma ikväll..
är trött som en ko..
och jag som inte skulle vara nykter ikväll..
ser ut att skita sig totalt..
men det visar sig hur det blir..

just nu är walle min..
bara min..
eller bara kanske.. då..
hundvakt till tisdag..
skönt att slippa vara helt själv..
det är jag i och för sig inte i alla fall..
hoppas på att få iväg morsan snart..
vore skönt att njuta lite av ensamheten..

vart är mina pengar?
jag vill ha dem..
för att sätta sprätt på dem lika snabbt..
ska köpa dvd boxar så att det skriker om det..
det finns mycket att göra när man har pengar...

fan..
kolla på film ikväll någon?

nej nej..
något annat nu..
lite för dött på nätet ikväll..

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback