en ängel på vift

en lördag!

en till en början ensam lördag som yttrades till det bättre..
myste till det med en lyxmiddag och tända ljus med emelie och lite vin såklart.
finns nog inte någon som slår henne..
och det bästa är att vi ska dela upplevelsen att åka till italien med varandra..
tycker om henne mer än någonsin.
hon är bra min emelie..


just är jag ensam igen..
ska nog slänga i en sista maskin tvätt..
måste packa imorn.
en vecka i västervik alldeles själv..
någon som är på får gärna joina.
åker måndag morgon vid sextiden skulle jag tro..
ska mysa och kolla runt på stan.
hoppas bara på att regnet håller sig borta..
det är det enda problemet..
måste kolla på
tv4vadret.se

nehepp..
nu ska jag bränna ett par skivor som jag måste ha med mig.

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback