har du både och?

ojojoj..
nu är helgen förbi och nästa kommer så snabbt..
men detta ska vi ta i slowmotion sen..
vill inte bli av med den..
känner på mig att det kommer bli kanon kanon där nere..
har vart taggad i över en vecka....
dessutom fick jag nyss ett telefonsamtal vilket gjorde att jag blev fett taggad.. alltstå ännu mer än jag redan är..
fan imorn bär det av och sen är det  är det verkligen dags..
har längtat sedan förra året iof..

åååh. fan.. så najs det kommer att bli....


har vart hundvakt sedan lördag..
blev av med honom igår..
både kul och tråkigt..
har också vart på kalas...
och idag har jag städat hela huset..
inklusive torkat golv..
känner mig mäkta stolt över det...
och det tänker jag vara ändå..


nehepp..
nu får det bli något annat...

ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar dig, min vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback