he kissed me til' the morninglight..

hemma igen..
efter en vecka i ensamheten i mitt paradis..

det har vart skönt att ta semester från det mesta..
uppskattar allt liv och rörelse man har hemma här igen..

synd att inte min favorit emelie kunde följa med.
hade vart mysigt..

men det är egentligen inte bra att jag är iväg själv sådär..
jag har sån mani för att bränna pengar och likadant denna gång..
förstår inte var jag får allt ifrån och just nu skyller jag det mesta på att "det ska jag ha till italien"... tjena mors vad jag ljuger bra för mig själv..
nej, men det har vart en kanonvecka med lite regn och lite sol..
men bra har det vart hur som helst..
skulle kunna göra om det när som helst..

emelie, vi får ta en sväng ner dit snart.. tycker jag.


nej fan.
nu blir det mat..
fläskfilé och potatisgratäng.
det sitter inte helt fel måste jag säga..


varför finns det val här i livet?
jag vill vara kvar i vvik.
jag vill vara på viedec i mantorp.
jag vill vara i mköping och chilla.
och jag vill framförallt ha dig hos mig.

är det inte uppenbart att jag fortfarande är fast?
joo, det är det nog fan..
tragiskt nog blir det aldrig som jag tänkt mig..
men vi gör det bästa av situationen.



Evelina.
ta hand om dig!



Vi ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback