i remember..

där ser man...
varför kan inte vuxna människor klara av lite mer än sådär..
hur fan ser det ut hemma hos dem?
kaffe fastkladdat på golvet och kaffestänk över väggarna?
nej, skulle faktiskt inte tro det..
konstigt nog är det så där..
på mitt jobb för denna vecka..
en sketen kiosk..
det bästa är pojkarna som ibland kan gå förbi..
kom på ett trick idag, men jag tror nog inte att det funkar..


men varför är all denna känsla här nu?
det är inte meningen, jag vill inte alls..
det skulle vart då... det var då det gällde..
inte nu...
nog för att vi alla förändras under tiden..
men detta trodde jag aldrig..
skulle nog inte ens drömma om det, fast det var egentligen vad jag gjorde..
varje dag...
nej.. det är fan inte alls vad jag väntat mig..
och det ska inte fortsätta heller.. tror jag..
nej, nu är det stopp för det...


Snart är det visfestival och jag längtar något så förbannat..
det ska bli så underbart att få se alla igen..
mysa med de bästa som finns på hela jorden..
många anledningar till att de är det..
men främst för att de är så jädrans underbara.
längtar verkligen massor!

Kom på att jag måste lägga ut llite sköna bilder på härligheten..
men det får fan bli en annan gång..
snart är det sängen och jobb imorn..

vi ses en dag..
förmodligen imorn..

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du vilka dagar är festivalen och ska jag följa med?

2007-07-05 @ 12:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback