leva dina drömmar

nu har ännu en jobb-vecka svischat förbi..
måste säga att jag är ganska bekväm av mig eftersom att jag gnäller över att jobba..
men vadå.. någon måste ju gnälla också..
blir bättre när jag gör något jag tycker är roligt..
någonting som jag verkligen vill göra...


hundvakt till onsdag..
härligt.. bara jag och walle hela dagarna..
på tal om det ska jag lägga upp ett kort på det..
en finfin bild..

fredag idag..
lördag imorn..
helt solo..
kanske skulle ta och locka hit lite folk..
nej.. då kanske walle äter upp dem..
fast det skulle jag nog inte tro att han gör..

varför tar det alltid så lång tid innan man pallar att tvätta...
eller snarare varför tvättar man aldrig förrän man inte har några kläder kvar?
det är en bra fråga...


annars då?
betapet?
jag är på..
fredag kväll och jag spelar betapet..
det är löjligt..
kanske skulle kolla på filmen gangster eftersom att jag själv är med i den!
stolt som fan över att kunna säga att jag vart med i samma film som persbrandt och bergqvist..
coolt om inte annat måste jag säga..

nej, nu blir det annat...

Nathalie  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback