visfestival och en kanonhelg..

så har ännu en helg passerat och resulterat i att detta nu är ett minne blott..
ett minne som kommer att sitta ett bra tag framöver...

har i alla fall haft en underbar helg med inte någon mat alls och alldeles för mycket alkohol..
alla underbara personer som faktiskt fanns därnere gjorde min helg till något oförglömligt..
men vart var du ewe? och förresten var hon asful.. och lite väl blond och korkad... haha..

torsdag var det bara jag, david, malin, sanna och gräv som satt och snackade..
jonny var där också ja..

under fredagen anlände haka och henke..
vilket gjorde att friden vi skapat alldeles tog slut..

under lördagen dykte även kicki och arslet upp...
och ännu senare under lördagen kom även sofie, robert och carro...

trodde inte att det skulle bli någon visfestival på stan iår, men det blev det..
vi tog en taxi ner och efter att ha klampat runt på stan ett tag och rökt alldeles för mycket blev det statt...
det var jag, malin, gräv, sanna, henke och haka...
men därifrån var jag ganska snabbt.. pallade inte så att jag och henke åkte hem med didas..
sen var det faktiskt bara att sova... var väldigt trött och inte alls på humör för att denna lördag skulle ha slutat på rätt sätt. men det är inte mycket att göra..


det roligaste är att jag inte har ätit ett dugg och att jag dessutom knappt träffat min familj under hela helgen..
kom hem när jag skulle ha mer alkohol... och vad säger man om det?
jag hade en kanon helg, men den skulle nog ha kunnat blivit bättre..
med ett par missförstånd eller vad det nu är som redan har retts ut så har det vart en kanonhelg ändå..
men jag har i alla fall mina misstankar. men det får man väl alltid ha?

just nu är det snart dags för att kila iväg och jobba klockan tolv..
och förmodligen blir det så tre veckor framöver...
har egentligen inte någon lust, men va fan ska man göra?

ska ta tag i mitt körkort snart också..
vecka 32 har jag förmodligen fem veckor ledigt innan vi åker till italien och sen är det jobb igen efter det..
hade tänkt att jag skulle ta tag i körkortet då..
måste i alla fall ha det till våren och jag känner verkligen att jag vill ha det nu..
snart har alla andra 89 klarat det och här sitter jag..
det är nog kanske bara för att jag inte pallat, men nu ska det bli andra bullar av det..
har snart gått ett år sedan min chans började.. men jag måste erkänna att jag har vart lite trögstartad..

under min ledighet ska jag nog se till att ta mig till både mantorp och mjölby..
säga hej till både ewe, henke, david, malin och gräv..
ska i alla fall hålla kontakten..
men jag är nog kanske stämplad som slampa där nere nu..
jag gjorde inte någonting med varken haka eller henke..
trots att haka nog var jädrans på...
men jag var mindre på..

måste erkänna att jag inte pallade att träffa malin igår..
för jag lovade att komma tillbaka..
har lite dåligt samvete..
men vad gör man inte....

i alla fall... detta blir ett väldigt långt inlägg..
men det kan jag bjussa på eftersom att jag inte skrivit något sen i onsdags, kanske till och med i tisdags... så det är faktiskt på tiden att jag gör det nu...


nehepp..
kanske ska ta och avsluta här och nu..
måste snart kila iväg..


men i alla fall..

summeringen av helgen med ett ord är: Kanon!

Vi ses snart!

Nathalie ♥
tankar som ger mig känsor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback