a working class hero..

ett snabbt inlägg innan andersson ska iväg och jobba..
usch för jobb måste jag säga..
fast det känns ändå bra att dra in cash på något annat sätt än det där sketna studiebidraget som man i tre år har försökt överleva på..
nu är det andra bullar som gäller..
nästa vecka är det också jobb som gäller..
dock på golfbanan, men där kan det hända lite mer...
hoppas jag på i alla fall..
sen efter det blir det ledigt ett par dagar men förmodligen en anställning hos underbara grandma..
gratis mat hoppas jag på också..
sen till helgen vankas det visfestival med alla dess innebörder och jag längtar mer än någonsin..

känns som om jag bangar det mesta just nu..
lördag är det party för anton som fyller 19..
hinner nog inte komma dit, för den enda anledningen skulle vara att träffa klassen igen...
och fira anton då såklart..
sen den 14 är det grillfest hos tvillingen..
kan då tyvärr inte komma då heller..
eftersom att jag då befinner mig mer söderut än alla andra..
fan... det skulle vara jävligt roligt..
måste också träffa elin snart..
har hennes studentpesent i mitt rum..
får se till att styra upp någonting där..

längtar till italien nu..
bara få vara med min underbara emelie och supa bort ett par dagar i rom och sedan bara ligga på stranden och ha det bra i en vecka.. det låter inte allt för tokigt just nu..
fast problemet är att jag åker dan innan morfars 80 års dag..
tror han kommer bli lite besviken.. men jag tror ändå det är lugnt..

nehepp..
nu börjar klockan dra sig...

jaja...
 vi ses väl då!

Fan, kom på att jag måste färga håret ikväll... igen...
så att det blir lite mörkare..
aja...
vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag är ensam hemma hela helgen och vart fan är du???

2007-06-28 @ 18:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback