är det något bara han förstår?

ibland önskar jag att jag hade ett annat liv än det jag äger..
mitt liv är bara i harmoni med min kropp när jag är i paradiset, med mina favoriter från mantorp och absolut bäst är det när jag får vara med min underbara Emelie..

det är konstigt att man är så lat och skiter i det mesta..
skulle jag bara lägga manken till skulle jag för länge sedan haft körkort och dessutom ett vettigt jobb som man kan stå för..  och det är fan inte dumt..

just nu längtar jag mest till att det ska visfestival..
få umågs med de bästa på jorden som jag bara av en slump råkade träffa förra året..
det måste ha vart det bästa som hände den sommaren..
fast..
nej.. vi tar det en annan gång..

mycket tankar i mitt lilla huvud just nu..
tankar som jag inte ens vågar erkänna för mig själv..
tankar om känslor jag gärna skulle slå ihjäl snabbare än kvickt..
jag vill inte tänka såhär... det är fan jobbigt..
jag vet faktiskt inte vad som har hänt..
vill stå emot fast jag inte pallar...
vad gör man då?

Emelie, blir det mys på balkongen i helgen?
lite grilla kanske? eller varför inte biffstroganoff?


Nee..
nu pallar jag inte detta längre..
nu blir det betapet tror jag..

Vi ses väl då!

Nathlie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback