drömmar av glas..

konstigt måste jag säga..
att detta slutade såhär..

från början var det bara jag, bror, pappa, anders, mattias, olle, björn och britt-marie..
sedan dök freddy, wille, louise, emma och lovisa upp under torsdagen.
och sen kom maria på kvällen också..
under den senare delen av natten kom dennis, sama, wallberg och jangedahl ner..
lite otippat och trevligt sådär..

det blev en lugn kväll då..
sen blev det midsommarafton..
då damp tony, daniel, pärra och emil ner också..
lite tjall med vakterna som vanligt för att campingen valt att det skulle vara 25 års gräns på stället..

sedan valde hälften av sällskapet att ta bilen hem..
eftersom att det blev lite pinsamma situationer här och där..
frågan är vem det var mest pinsamt för?
det kan jag inte svara på... jag tror nog att personerna i fråga känner sig tillräckligt träffade...

det slutade helt enkelt med att freddy, wille och louise gick och la sig tidigt..
sedan satt jag, pappa, björn, wallberg och jangedahl och snackade till fyra..
härlig kväll med ett par missöden här och där..
men förövrigt var det nog ganska bra..

men vart var ewe?
och emelie?
och david, henke och asplund?
inte fan var de här..
vilket jag måste säga att det var synd..
men det var egentligen inte mycket att göra åt saken..
för att det var 25 och det är inte någon av dem..


idag har det vart ett dopp i poolen och sedan blir det ingenting mer ansträngade för idag..
det ska vara lugnt och stilla så att man kan vila upp sig..
det är ju arbetsdag på måndag igen och sen är det jobb två veckor framåt..
jag kommer vara helt slut efter det..


fan grämer mig fortfarande över att jag inte har körkort..
nu när johan tog det har jag blivit mer taggad till att ta det..
men inte fan gör jag något åt det ändå..
fan!


nu blir det annat..

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback