färskpotatis och sill..

jobb, jobb och snart midsommar..

skulle mest säga att jag lever och att jag åker nu..
har vart lite off på grund av att jag har haft min favorit-walle här i ett par dagar nu..
om cirka tjugo minuter åker jag till mitt paradis och kommer hem på söndag..
vilket resulterar i att jag inte alls kommer att vara så anträffbar som folk kanske vill..

Emelie min älskling.
Hoppas att ni kommer ner på fredag.
Saknar ju dig!

Evelina,
jag hoppas att jobbet går bra där på korren och att jag snart får se dig.
hehe.. helst nu i helgen..


och till sist ska jag gratulera Johan som idag lyckades med körkortet..
önskar att jag också hade mitt..

jag känner mig som en pensionär som har massor att göra fast det egentligen inte är så mycket..
hoppas på att jag har kortet innan vintern så att jag kan dra till staterna sedan. haha

nehepp...
nu är det midsommarfirande som gäller.

ha det super allihopa!

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag tycker först och främst att dina bloggar saknar kommentarer. :)
Vad ska du jobba med i sommar by the way? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback