I'll go somewhere else..

En dag, en Lördag var det igår..
Det var den andra igår..
Detta betyder att det vankades studentfest.
Och vilken fest sedan..

Först lite förkrök hos Emelie, för att sedan dra sig till Johan.
Där var det fotbollsmatch och konstiga miner när Danskarna lyckades ta sig ända till 3-3.
Efter mycket om och med lyckades vi även ta oss till Amazon..
men jag undrar, vart va folket?

Var väl inte allt för mycket folk, men jag hade riktigt riktigt roligt..
Och posses tequila satt där den skulle..
Jag levde för en gångs skull i en värld där jag trivdes jävligt bra.

Men för att summera den kvällen kan jag säga:
Dans, Skratt, Hångel, En jävla fylla , tjafs och tårar!
Men det blev precis som jag ville..
En riktigt fylla som man dagen efter ångrar att man drog på sig!


Men tjafs blev det som sagt..
Har inte riktigt kommit över det där och jag förstår egentligen inte varför det skulle sluta så heller..
jag är fortfarande arg, spelar ingen roll.. den dagen någon säger förlåt för det beteendet så kan jag kanske fundera på att inte vara arg längre... Tycker bara att det var jävligt onödigt.
Kan jag inte bara få njuta av den tiden jag har kvar i skolan, det för fan 5 dagar kvar.
Låt mig bara ha lite kul... Snälla!

Måste bara påpeka att Dennis Gösen Lindquist är en riktigt klippa.
En härligare person får man leta efter..
Jag är nog lite hemligt kär i honom..  hehe.
Tack till Posse också!
Puss på er!

Kan inte skriva allt för mycket om mina tankar här..
Jag vill ha en balkongdag med Emelie. Bara vi två och barnkalas saften..
Skulle helst vilja ha den nu..
Men det kan bli lite svårt....

Fan, varför ska det sluta såhär?

Tilda, har saknat dig. Bara så du vet!

Pallar inte mer, bölar snart för att jag är arg..
Kanske gjorde jag något dumt, kanske inte..
men vem fan ska döma det om inte jag själv?

Vi ses kanske någon annan dag..
För just nu är jag riktigt sugen på att sticka från skiten och leva mitt liv!


Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

du är hopplös. Haha jag skulle ha varit där,förlåt!
Jagvill inte att du ska va ledsen och framför all tinte arg. Du tar studenten gumman och du har de bästa vännerna någon kan ha.Tänk på vad du har. Dessutom betyder du mer än stjärnorna på himlen för mig. Pyss och slick haha*

2007-06-03 @ 23:12:29
Postat av: matilda

Skrutten, detsamma. det var skönt att få fylle-fjolla av sig lite. Få sånt därnt blödigt larvigt sagt "ja saaaknar sig, jag ääälskar dig" haha.
We will always have Amazon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback