in suburbia

Måste bara kladda ner ett par rader innan jag ska sova..
har väldigt mycket i mitt lilla huvud just nu..
Mycket som vill, men inte riktigt kan komma ut..
På så sätt dämpar jag det genom att kladda lite här..

Finns egentligen massor jag ångrar här i livet..
och det första jag kommer på just nu är jag inte tog till knytnäven..
sen är det ju självklart en hel del annat också..
Men det är det bara en person på denna jord som får veta..
och det är emelie, haha..
Hon vet det mesta redan..


Och till dig:
Det är väl klart som fan att jag bryr mig om vad du säger..
Men att du inte visat något större intresse stör mig mest..
Det kan som sagt vara bra att veta vart man har varann..
Annars blir det lätt disskusioner som dessa..
Tänk på't!
Ibland önskar jag... Nej, jag ska vara tyst..


Pallar inte mer för ikväll..
Blir förbannad bara jag tänker på det..

Vi ses!

Nathalie ♥

Emelie in my heart.
Hope you ass will heal man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback