party party!

Måste se till att tagga till nu..
har valt bästa tröjan idag känner jag,
stor risk för lökisar..
Men ska man vara fin får man lida pin..

en cider i handen och tagga till musik..
Känner att detta kan leda någonstans ändå..

Det enda som saknas är sminket..
men det kommer på snart..
Ska iväg om dryga timmen..

Hoppas på nice folk och en trevlig kväll helt enkelt..

för det är sommar varje da!

Känner mig grymt nöjd med håret..
Hade dock hoppats på lite mörkare färg..
men det får fan duga sommarstuga..
är så läckert!
varför har jag inte tänkt på det tidigare?
bra fråga..

Nehepp..
Ewe vart är du?
hjälp mig att tagga till!
Nu är det inte långt kvar bruden..
Håller tummarna för dig på fredag!

See you!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback