sunshine..

det är fredag idag..
och pengarna rullar in på kontot som aldrig aldrig förr..
fick ett helt studiebidrag idag plus att jag har fått lön också.
detta resulterade i nästan sex tusen på mitt konto som de senaste månaderna har bestått av ett par fjuttiga hundralappar, så det känns grymt bra nu..
nästa vecka blir det tusen spänn till.. men dessa pengar ska inte spenderas..
de ska varsamt sparas och sedan användas och göras slut på i Italien..
det är mina planer..
men risken finns att jag kommer supa upp en hel del under visfestivalen..
men det bjussar jag på..
jag som hade världens planer för hur jag skulle få ekonomin att hålla..
detta behöver jag nu inte längre tänka på..

har en liten plan till fredagen vecka 29.
ska bjussa siwis på bullar..
gillar henne måste jag säga..
min härliga siwis..

nehepp..
nu kanske man ska fira med lite betapet..

hjälp mig att färga håret någon..

jag hade också hoppats på en biltur ikväll..
men så blir icke fallet..
rally imorn.. kanske.. efter jobbet..


jaja, vi ses..

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback