Tjejsnack V. 24

- Har du någon vanlig kamera? (Alltså inte mobil) Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell?
Japp, jag har en Sony cybershot. Men jag skulle vilja ha en digital systemkamera.

- Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den?
Jag har en nokia n 73.. Använder väl inte kameran så jädrans mycket..
Men det är smidigt att ha om det är något man promt vill fota..

- Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför?
Jaa, faktiskt.. Jag är nog en sån där naturfotograf..
Gillar mystiska naturkort..

- Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte?
Jag är nog vad man kallar en linslus.. Det är kul att vara med.. Speciellt om det blir riktigt snygga bilder..
Skulle vilja gå till ett proffs och ta kort..

- Vad fotograferade du senast?
Det var en bra fråga.. Det vet jag inte..
Joo, det var nog på mina studentpresenter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback