Utmanad av Elin D

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Här är några av de viktigaste nyheterna i Microsoft Works version 3.0."
Ur en gammal användar handbok för Microsoft Works.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En spelratt till datorn.. Typ

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Måste ha vart nyheterna imorse tror jag..

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Typ tio kanske. Rätt svar var 21.56.

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ehh, bror och Marias röster och suset från en frysbox..

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Nyss, gick in från bilen.. Räknas det?

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Elins blogg..

8. Vad har du på dig?
Ska jag dra allt? En grå Prins Wilhelm-tröja, ett svart linne, svart bh och trosor, ett par jeans och vita stumpor... ibland måste man vara nogrann..

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Det vet jag inte exakt, men det var något med skägg tror jag..
kommer faktiskt inte ihåg..

10. När skrattade du senast?
Inte var det idag i alla fall.. Måste ha vart med Emelie igår..

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Fruktansvärt mycket hyllor, en hemsk kräksorange färg typ..

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Bra fråga, har faktiskt inte tänkt på det..
Tror inte det faktiskt..

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Jag har i alla fall ingenting annat för mig..

14. Vilken var den senaste filmen du såg:
Flightplan..

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Jag vet faktiskt inte.. Skulle sätta in de på banken och typ köpa mig en lägenhet och massor med kläder.. Kanske.. Inte något skit i alla fall, mest sparande..

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Som folk inte känner till.. Det är för mycket för att skriva.. haha.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Bra fråga, men det där med krig.. nja. jag vet inte..

18. Tycker du om att dansa?
Det gör jag nog.. På fester är det ju ganska najs ändå..

19. George Bush?
Usch för Bush!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Det vet jag inte.. Har så många namn att jag skulle kunna döpa ett helt land..

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Kanske.. Men ändå inte..

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Så var det dags igen..!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Emelie, Underdunder-Robert, Evelina, Maria

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra gjort ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback