ännu ett inlägg idag..

Jag blir ta mig fan knäpp på sommartiden..
känns skumt i hela kroppen..
men en sak är bra..
nu är det snart sommar.. YES!

ibland blir man trött på jordelivet och undrar om det finns någonting annat där..
det vet jag att det finns, det räcker att åka 14 mil så har man kommit till någonting som inte är av denna värld.. Oj, vad mysig jag blev nu när jag tänkte på det.. Skulle göra vad som helst för att komma dit igen..

hur mycket har jag gjort idag då?
inte alls mycket..
skulle ha pluggat en hel del tänkte jag..
men istället blev det en timme i solen och sen kolla en film..
så går det när man går ut och roar sig ganska rejält..


nej.. nu hoppas jag snart på lite mat i magen, annars kommer jag snart grina..
alla vet hur en trött och hungrig treåring är.. precis så är jag med..
hehe.. kanske med lite överdrift, men det är fan inte långt ifrån...
FAN vad jag vill ha sommar nu..
tänkte skriva sommarlov, men det kommer jag aldrig mer att få, så det är bara att ge upp..

nehepp..
nu är det bara att se fram emot nästa helg..
så får man se hur det går med den saken..
men... jaa...

vi ses då!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback