En kväll ute värd att minnas..

Ännu en utekväll för Andersson och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med kvällen.

Efter lite finlir hos Emelie och två groggar trodde jag kvällen skulle sluta i katastrof..
Alkoholen ville inte ut i kroppen lika mycket som jag ville..
Där fanns också Johan och Elin..
Så efter lite snack och groggande knallade vi i alla fall iväg till ICA för att möta upp Petra, Jossan och Appel.
Och vidare till den riktiga förfesten.. Hos en annan Johan.

Blev trots allt bara en snabbis där och sen iväg igen för att ta ut pengar och ta oss in på kvällens mål, Amazon.

Väl inne på Amazon kan man ju undra vart allt folk var..
ingen på dansgolvet förutom ett par stycken 35+ som ville vara lite ungdomliga och shakade lite..
Men efter en Ooze och lite hängandes i baren kom folket..
Massor med trevligt folk.. och till slut kom kvällens höjdpunkt. Jesper trillade in tillsammans med Lundborg och Eriksson.
Alkoholen gled ner i strupen med ett och annat upphåll och snart var vi igång på riktigt..

När jag och Emelie väl hade hittat ut på dansgolvet stannade vi kvar där.
Jesper hade tagit med sig sina bästa moves och fick igång mig och Emelie rejält.

Men tiden går ju alltid fort när man har roligt.. Även denna gång gick allt väldigt fort.

Klockan blev ett och vi var tvunga att knalla hem..
Efter en snabb övertalning fick Emelie med mig på efterfest..
Alltså skulle kvällen sluta där den började.. Hos Johan..

Men ingen Johan ville öppna, så efterfesten blev istället att gå över stan hela vägen hem.
Men inga sura miner..
Jag och Emelie kände oss ändå ganska nöjda över kvällen, men lite sura över något vi missade som skulle vara kvällens "pricken över i".

Nej.. Denna kvällen kommer att få en plats i hjärnan och jag kommer att plocka fram den då och då och tänka på hur kul jag verkligen hade då.. men det är inte allt..

Det kommer fler kvällar av detta slag inom kort misstänker jag..
Jag längtar redan till nästa gång!


Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback