En underbar dag som försvann..

Så har även detta äventyr tagit slut.
Men jag önskar för allt i världen att jag inte skulle sitta här idag..
Det finns inga ord som kan beskriva det jag känner just nu..
Det enda jag kan säga är att: Jag vill tillbaka!

Sätta helgen som var på repeat.. önskar att det kunde funka..
har haft en underbar helg, med underbara människor..
var mycket mycket länge sen jag hade sådär kul..
Måste upplevas igen, jag lovar..

Nu är det bara att längta tills nästa gång och framför allt till sommaren..
efter detta hemska väder som härjat in över landet behövs verkligen lite sommar och sol.


När jag satt där ensam på tåget igår fick jag väldigt mycket tankar..
Att verkligen börja tänka om..
Lämna det som vart och köra på.. för någonstans innerst inne vet jag att det är precis vad jag behöver..
Lite så gjorde jag igårkväll.. faktiskt.. känner mig stolt..
Jag tog tjuren vid hornen och tog mig i kragen och insåg att jag kanske inte ska vara sådär löjlig som jag har vart ett bra tag.. jag menar, det är snart tre månader sen. så jag har släppt det där nu.
Känns bra faktiskt.. För jag vet inte alls vad jag tycker om de där längre...
blir bara konfunderad så fort jag tänker på det..
Nu är det vår och dags för lite nytänkande...


Oj.. har spelat ett spel ett bra tag.. blev helt uppspelt i kroppen..
Mycket spännande..
www.galactor.org


Emelie...
Måste diskutera ett och annat med dig..
Ventilera lite över allt som händer och sker..
Fika någon dag!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Va rar du är ^^, Hoppas att det var en riktigt lyckad helg ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback