fly on the wings..

jaså.. här igen..
det blir inte bättre än såhär ikväll..
Let's dance final-kväll..
blev väl som man hade trott måste jag säga..
nu är jag definitivt dumförklarad..

helt slut i huvet idag.
tio timmars skoldag varav det bara skulle vara typ fem eller något..
snart ska mitt lilla huvud få sova..
men först ska vi vara lite sociala..

annars då?
helgen blir också lung..
kolla tyger och grejer imorn..
ska försöka få balklänningen gjord nu..
härligt.. inte långt kvar..
längtar mer än någonsin för att få slut på skiten och bara njuta av sommaren..
sola och bada och jobba, dra in lite stålar för att sedan dra till italien och ragga järnet..
kanske flytta dit.. nej, för tusan, nog för att de är romantiska, men inte ska jag dejta en italienare..
inget dumt sagt om dem, men jag skulle föredra en av samam kultur som mig..

nehepp..
sängen lockar riktigt rejält måste jag säga..
slänga sig och glo på en rulle vore nåt..
den kör vi på..

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback