Hello you fool..

frågan är hur många gånger kan man logga in på blogg.se per dag?
jag gör det många gånger utan anledning..
men nu fick jag ett ryck att skriva igen..

ärligt talat är det bara för att det är skönt att skriva snabbt och att det blir rätt bokstäver när jag gör det.. Tendensen att det faktiskt kan bli fel finns ju där..
Men just nu känns det bra..

Orkar inte ta mig hemmåt..
men det ska nog lösa sig..
hade faktiskt tänkt att gå, men det blev inte riktigt så..
fastnade på msn, vilket jag aldrig använder annars..
Men med lite trevligt sällskap kan man inte göra annat..
jag är glad för den tid jag lyckas få..

Hej och hå!
vart är emelie nu?
Måste nog ta och leta reda på bruden igen..
hittade henne igår, men nu..
får knalla hem och slå en pling tror jag...

fett taggad redan till 24..
får se till att emelie också blir det!

Vi hörs folks!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej hej! Jasså, är det kalas den 24, vart då? yess, den 23 far jag iväg..!!! ÄNTLIGEN! så, ni får försöka er att klara er utan mig, jag vet ... det blir svårt, men ni måste försöka ,)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback