how do i?

vart är min Emelie när jag behöver henne som bäst?
hon sitter väl i örebro på någon jävla cup som inte ens är hennes..
men det är i alla fall en god tanke varför hon är där..
men just nu önskar jag att jag kunde få en liten bit av henne..
hon som alltid säger åt mig att jag inte ska..
men jag gör i alla fall..
hädan efter ska jag lyssna på henne..
även fast jag vet att jag kommer misslyckas så får hon slå mig om jag inte lyssnar..
Jag lovar faktiskt det.. så jag kommer väl vara gul och blå resten av mitt liv..


hur är det annars då?
fram och tillbaka..
ikea idag, så mina fötter känns inte på topp..
storstädning i mitt rum, känns väldigt bra måste jag säga..
imorn blir det förhoppningsvis massor med sol, så då blir det att klä av sig och sola..
så det mesta är bra..


funderingarna är tillbaka igen..
som om jag vore fjorton..
men det är jag inte.. jag är arton och tycker att jag borde klara av det här..
fast, å andra sidan kommer jag aldrig att klara av det..
nu är det andra tankar på G..

men Emelie, ta och kom hem nu va!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback