Med tankarna för nära inpå..

Imorn måste jag verkligen knalla iväg till sjuksyrran..
Kan inte skjuta upp det här längre..
Mitt hjärta pallar inte mycket mer känns det som..

Usch, fick en såndär tanke nu..
Känns inget bra över huvud taget...

Snart är det fredag men det känns som en evighet tills dess..
Då är det Mantorp som gäller..
Får verkligen hoppas på det bästa, men man vet aldrig vad som händer..
Samtidigt som jag egentligen inte ska så vill jag uppleva, vara nyfiken och träffa personer jag aldrig mött..
Trots att det känns som om jag vet vem personen är.. Så vet jag i själva verket ingenting..
Men just därför är det så trevligt.. Känner igen mig själv så mycket i det där..
Nej, nu blev det för läskigt..

Blev lite sådär överkramig nu..
Väldigt fundersam och tankefull..
Vart ska jag göra av mina tankar om inte på bloggen?
Det är det enda sättet att få ur sig allt..


Hoppas att sommarens bravader blir som jag tänkt mig..
Ska bli riktigt kul med Italien..
Skönt och komma iväg för en stund..
Bara uppleva någonting annat för en gångs skull...
Nej.. Nu blir det musik för hela slanten..
Ett och annat sms kan vi nog klämma in där..
Skäms på mig..

Vi ses!

Nathalie ♥
Någon annan stans än på jorden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback