some say love..

just nu känns det som om jag är mellan två kontinenter..
kanske lite närmre den ena..
fast jag vill tillbaka till min kontinent där jag känner mig hemma och trygg..
där kan jag göra precis vad jag vill..

en egen måne vore inte heller speciellt fel..
det vore ärligt talat ganska skönt..
ta hand om mig, bara mig själv..


varför blir man så blödig med åren för?
det undrar jag..
låg och bölade åt en tv-serie igår..
kändes faktiskt lite dumt..
och idag var det påväg i en film på religionen..

emelie, vart har du tagit vägen..
satt och kollade på gamla kommentarer..
och nu behöver jag dig där, varm och gosig nära mig när jag ska sova..
kom ihåg det bruden!
en mysfika snart igen hoppas jag..


filosofi nu..
hur känns det egentligen?
inte alls bra, för att jag vill hellre gå hem och bara sova..
det vore inte alls tokigt.. för just nu skulle jag kunna sluta ögonen och sova till imorn..
skulle inte tveka en endaste gång på det..

nu är det bara åtta dagar kvar..
måste faktiskt säga att det känns bra ändå..
en del förändringar har skett.. eller kanske ett par insikter kan man nog säga..
men jag har inget att dölja i alla fall..

nu är de lektion igen.

Vi ses!

Nathalie ♥
Med huvudet under armen


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh Nathalie..vad är det nu då? jag tror du får skita i killarna och komam tillbaka till ditt gamla jag. Jag vill inte att du ska fälla tårar men jag lovar att jag ska försöka hitta en måne åt dig om jag får sitta där med dig:) Älskar dig gums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback