Thoughts of tomorrow..

Nu har det gått en vecka igen..
och vad har hänt?
lika mycket som förra veckan..
alltså ingenting.. eller jo.. lite då..

snart blir det helg igen, vilket jag tycker låter väldigt bra måste jag säga..
för imorn blir det party party!
ska bli najs.. det här kan jag behöva..

troligen kommer det bli ett och annat snack..
om jag inte är så otrevlig som förra gången..
trots att jag inte kommer ihåg den lilla detajlen kan jag ändå känna igen mig i den..
men jag har verkligen bestämt mig..
det är faktiskt skönt att inte behöva..
trots att jag är lite harig med det där, så är det verkligen over and out nu..
ett steg vidare i evolutionen..
precis vad jag behöver..

ibland funderar jag på om det verkligen skulle vara så?
jag tror nästan inte det..
men när man bilr beroende av någonting blir det svårt att bryta...
så det var väl det allt hängde på..
tror ändå att det som är nu var bäst hänt faktiskt..

oj vad jag blev känslig nu känner jag..
men jag är nog ganska så nu..

så var det det där med att plugga ja..
går väl lite hit och dit..
vet inte riktigt vad det är jag ska göra..
men det får vi lösa..

usch.. jag är fan helt lost..
kan inte tänka på mycket just nu..
har fullt upp i huvudet..
jajamen, det har jag.

Jag ger upp nu!
Vi ses!

Nathalie ♥
You're just to good to be true


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback