Tjejsnack V. 11

Tant eller Fjortis?

- Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
Jag måste ju säga att jag är nog mer tant-typen här..
Men partaj hela natten är faktiskt kul, när man är riktigt taggad och har härligt folk i närheten..
Men det får bli 50/50 här faktiskt.. varannan helg?

- Hemma fest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?
Måste säga att det där med hemma fester är fantastiskt roligt..
Men de flesta börjar nu ta klivet över 18 och då blir det ju krogen...
Frågan är ju bara vad man skulle välja?
Bästa svaret att få...Både och!

- Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
Absolut fullt ös.. så länge jag bor hemma tänker jag ta chanserna jag får till detta..
I en lägenhet kan de ju aldrig bli lika högt, men klart att det ska vara fullt ös hela tiden!

- Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
Måste säga att denna vinter är nog den första som jag har använt mössa på riktigt..
Så mössa får bli mitt svar.. trots att det ibland känns lite tantigt så är det alltid bättre att vara varm..
Men självklart blir det ingen mössa på partykvällen.. Var bara tvungen att påpeka..

- Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?
Måste nog säga att jag skulle sova längre än vanligt, men ändå gå upp skapligt för att som det så fint heter få ut det mesta av dagen.. Lite tant är jag nog där, men vadå..
Hela dagen springer ju i alla fall iväg hur snabbt som helst.. Så ibland får man joina tuppen på morgonkvisten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback