Tjejsnack V 13

Din Handväska

- Anser du att du behöver använda en handväska?

Faktiskt så behöver jag nog det.. Man vet aldrig vad man ska ha med sig..

- Vad har du i din handväska just nu?
Det är ju inte direkt en handväska, eftersom att jag har ganska mycket i den..
Just nu är det, mössa, två par vantar (jag vet att vintern är över, men man vet aldrig), handcreme, halstabletter X2, tuggumin X2, kalendern + en penna och en mindre "sminkväska" med lypsyl, manikyrset, mensgrejer och vissa sjukpreparat.. Tror nästan att det var allt, men just precis nu har jag också lite plugg-saker i väskan också.

- Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil?
Med tanke på att jag gillar tunga väskor stoppar jag ner så mycket som möjligt..
men annars blir det väl den lilla "sminkväskan" och nycklarna.

- Vad har du i väskan som du egentligen skulle klara dig utan?
Tja, vad skulle det vara.. Jag vet faktiskt inte, men det skulle kunna vara det mesta egentligen...

- Finns det någonstans du inte tar med dig handväskan?
När man ska på typ ikea.. haha.. Det är bara ett evigt släpande..
Och självkalrt på krogen, då blir det pengarna i fickan istället..

Kommentarer
Postat av: P

På andra sidan bron, man går över en bro och sedan över ett torg. =) Elin Karlsson har bättre vägbeskrivning, Josefina kan säkert också. Jag följde mest med :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback