du är min solstråle..

just nu är klockan 14 någonting..
och jag har redan hunnit med att:
- plocka i och ur diskmaskinen
- tvättat två maskiner och hängt båda
- städat på altanen
- pratat massor i telefonen
- solat

känner mig ganska nöjd över det faktiskt..
mycket gjort på fyra timmar..
snart är det dags för grillmys
längtar mer än någonsin efter min emelie..
det känns som om det var hundra år sedan vi sågs..

blev inte något telefonsamtal igår
tack för det säger jag...
skulle nog inte ha vart något vidare sällskap ändå..

ett gott försök att locka hit folk från fjärran, men lyckades väl inte direkt..
men hoppas på att tar en sväng förbi i alla fall..
men vet ju aldrig, aldrig med de där.
att hoppas på det bästa är väl vad jag kan göra nu..

förövrigt känner jag mig jädrans nöjd med emelies blogg just nu..
det blev bättre än jag trott..
och dessutom, var jag trött när jag gjorde det...
så en eloge till mig..


nee, nu ska jag göra något annat..

vi ses!

Nathalie ♥

Grattis till Marcus Ågren som idag fyller 18!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback