du skulle aldrig göra så...

farväl, adjö, adjö!

underbart med musik..
jag förstår verkligen inte alls hur denna värld skulle se ut om musiken inte fanns..
och nu är jag verkligen seriös...
det skulle bli ett kaos och en evig tystnad på jorden..

musikalen idag..
såg för första gången hela..
jag blir så kär i alla små barn som är så söta..
speciellt anderas och den lilla killen som jag inte vet vem det är..
skulle bara vilja ta med dem hem och bara titta på dem för att de är så söta..
det borde vara förbjudet att vara så söt.. haha


annars då?
spendera den underbara helgen i västervik igen..
nu är det långhelg och helt underbart..
Skulle iof tycka att det vore lika underbart att vara hemma själv..
men denna sommar ska jag ta vara på tiden jag kan få i paradiset..
för om jag jobbar i sommar, vilket jag helst måste.. så lär det inte bli mycket över..
tråkigt nog..

Nej, jag kommer fan inte på något mer att skriva..

vi ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback